8 sierpnia ubiegłego roku, U.S. EPA zaproponowała kilka zmian w formularzach raportów Tier I i Tier II, aby ułatwić zakładom wypełnianie raportów i uczynić je bardziej użytecznymi dla agencji stanowych, lokalnych i plemiennych. Zmiany te obejmują modyfikacje istniejących części formularzy i dodanie kilku nowych elementów, jak również.
EPA podkreśla, że nowe zmiany nakładają minimalne możliwe obciążenie sprawozdawcze, ponieważ wszystkie informacje wymagane do wypełnienia nowych formularzy raportów Tier I i Tier II są łatwo dostępne dla każdego zakładu. Ponadto, zmiany wprowadzone do istniejących elementów sprawiły, że formularze są bardziej przyjazne dla użytkownika i szybsze do wypełnienia.
Oto krótkie podsumowanie nowych informacji zbieranych przez EPA proponowanych zmian w formularzach Tier II:
- TRI ID zakładu
- RMP (Risk Management Program) identyfikator zakładu
- Facility szerokości i długości geograficznej
- Liczba pełnoetatowych pracowników lub całkowita liczba osób, które mogą zajmować obiekt (dla hoteli, uniwersytetów, itp.)
- Podstawowe informacje kontaktowe, w tym nazwa firmy macierzystej, numer D&B, adres itp.
- Dane kontaktowe koordynatora ds. sytuacji kryzysowych w obiekcie
- Informacje kontaktowe dotyczące poziomu II (dotyczy to osoby odpowiedzialnej za przygotowanie formularza poziomu II)
- Czy zakład podlega planowaniu awaryjnemu i/lub zapobieganiu awariom chemicznym (RMP)?
EPA proponuje również modyfikację kodów zakresów raportowania, z węższymi zakresami i zasugerowała, aby chemikalia i mieszaniny były raportowane oddzielnie.
Łatwo zauważyć z tej listy, że proponowane przez EPA zmiany nie dodały znaczącego obciążenia sprawozdawczego. W rzeczywistości, niektóre z tych zmian będą wymagały tak mało wysiłku jak zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru. Wydaje się, że większość zmian proponowanych dla formularzy raportowych Tier II modyfikuje format samego formularza, a nie tworzy drastycznych zmian w obowiązkach sprawozdawczych.
Zgodnie ze standardową procedurą, EPA poszukuje publicznych komentarzy na temat proponowanych zmian Tier II. Mają Państwo możliwość zgłaszania uwag do 7 października 2011 roku. Możesz przesłać swoje opinie i przeglądać cały dokument opublikowany w Rejestrze Federalnym za pomocą tego linku: http://www.regulations.gov.
Ważne jest, aby wyrazić swoją opinię na temat proponowanych zmian. Jak widzieliśmy w przeszłości, EPA zwraca dużą uwagę na komentarze społeczeństwa, a nawet podejmuje drastyczne działania w odpowiedzi na opinię publiczną.
ERA pomogła złożyć setki raportów Tier II, a nawet zintegrowała możliwość raportowania Tier II z naszym oprogramowaniem środowiskowym. Jeśli więc masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące własnych wymagań w zakresie raportowania Tier II, skontaktuj się z nami lub poproś o bezpłatną demonstrację online. Chętnie pomożemy w każdy możliwy sposób!